Tinklaraštis
(Lietuvių) 5 dalykai, kurių nemėgsta mobilūs darbuotojai. Kaip keisti situaciją?
Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Sutiksite, kad patenkintam darbuotojui lengviau gerai atlikti darbą. Aptarnavimo srityje, kur kiekvienas nepatenkintas klientas veda prie praradimų, gerai besijaučiantis darbuotojas ypač svarbu. […]
(Lietuvių) Skūpus moka du kartus. Nerūpestingas praranda daugiau.
Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Paskutinių metų įvairūs rinkos tyrimai nurodo, kad ne mažiau 50% klientų aptarnavimo kokybė yra svarbiau nei kaina. Dar 2013m. apie 55% klientų […]
(Lietuvių) Ar JUMS reikia užduočių valdymo?
Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Svarstote, ar Jūsų įmonei aktualu naudotis technologiniais sprendimais užduočių valdymui? Atsakykite sau į klausimą: Ar patiriate sunkumų bent vienoje iš šių situacijų? […]
(Lietuvių) ĮMONIŲ KLAIDOS PERKANT UŽDUOČIŲ VALDYMO PROGRAMINĘ ĮRANGĄ
Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Sprendimas mobilių darbuotojų veiklos valdymui pasitelkti specializuotą programinę įrangą gali atnešti daug naudos. Tačiau dažnai pasitaiko klaidų, kurios neleidžia pilnai išnaudoti pažangiausių […]
(Lietuvių) Kelionė į darbą ir iš jo – taip pat darbo laikas?
Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Mobilūs darbuotojai, kurių darbo vieta galima laikyti automobilį bei klientams priklausančius objektus, nemažai darbo laiko praleidžia kelyje. Kai kurios įmonės darbo laiką […]
(Lietuvių) Kaip pagerinti klientų patirtį, kai pas juos siunčiate mobilius darbuotojus ?
Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Pas klientą vykstantis darbuotojas yra vienintelis arba daugiausia matomas įmonės atstovas. Klientų nuomonę apie paslaugas ir pasitikėjimą įmone lemia atliekamų darbų kokybė, […]
Ar teisėta sekti darbuotojus?
Bendraujant su potencialiais klientais vis iškyla klausimas „ar darbdavys, matydamas kur važiuoja jo darbuotojas ir kada jis atliko užduotį, nepažeidžia darbuotojo teisių?“. Ar Dž.Orvelo aprašytasis visa stebintis Didysis Brolis nepersikelia į mūsų gyvenimus? Tyrimai rodo, kad darbuotojai marias darbo laiko iššvaisto pašaliniams užsiėmimams. Tuo tarpu realiam darbui lieka tik apie 45-60 proc. viso darbo laiko. […]