Skūpus moka du kartus. Nerūpestingas praranda daugiau.

 
Bigstock_-56074988-Customer-Satisfaction-Feedback-Review-Buttons

Paskutinių metų įvairūs rinkos tyrimai nurodo, kad ne mažiau 50% klientų aptarnavimo kokybė yra svarbiau nei kaina. Dar 2013m. apie 55% klientų sakė sutiktų sumokėt brangiau už garantuotai kokybišką aptarnavimą*. 2017m. šis skaičius jau siekia 74%. Pagal prognozes apie 2020m. klientų patirtis bus svarbiau renkantis įmonę nei produkto kaina. Tai rodo klientų lūkesčius ir jų nusivylimą ieškant pigiausių paslaugų.

* paprastai matuojama reakcijos ir pašalinimo laiku. Subjektyvūs parametrai: darbuotojo elgesys, apranga, tinkamas pasiruošimas darbui (turima įranga, įrankiai).

Blogiausia dalis – 2/3 klientų, kurių netenkino aptarnavimas, kitą kartą rinksis kitą įmonę. Apie netinkamą aptarnavimą jums pasakys vienetai. Kiti išeis tyliai (tyrimai nurodo santykį 1:25). Tačiau 1 patenkintas klientas perduos teigiamą žinią 9-iems, nepatenkintas 16-kai.

happ

klaustukas  Ar analizuojate klientų skundus?

Paprastai atsakymas – taip.

klaustukas  Ar visus? Reguliariai?

Greičiausiai ne. Reaguojama į daugiausiai triukšmo sukeliančius atvejus.

klaustukas  Ar žinote kiek klientų patenkinti jūsų teikiamomis paslaugomis?

Paprastai ne. Išsamesnė informacija žinoma tik nuolat stebėseną vykdančioms organizacijoms, negailinčioms laiko ir lėšų apklausoms, slapto pirkėjo tyrimams, aptarnautų klientų perskambinimui ir pan.

klaustukas Ar žinote kuris darbuotojas vertinamas geriausiai?

Paprastai tik iš kasdienių situacijų ir kylančių konfliktų skaičiaus, kurius po poros savaičių pamirštate.

Užduočių valdymo sprendimo privalumai:

1. Galite greitai sužinoti kaip kuris darbuotojas dirba. Tereikia darbo atlikimo formoje įjungti užduoties įvertinimo funkciją.

2. Galite nustatyti regavimo ir vykdymo laiką kiekvienam klientui.

3. Matote bendrą darbų vykdymo situaciją ir galite laiku informuoti klientą apie vėlavimą (laikus suteikta neigiama informacija vertinama geriau nei tyla).

Kodėl įvaizdžiu besirūpinančios įmonės aktyviai gerina darbo kokybę? Apie 42% dėl klientų išsaugojimo, 33% didina pasitenkinimą paslaugomis, 32% susikuria papildomų pardavimų galimybes.

Skaičiuojama, kad 1 doleris išleistas kliento pasitenkinimui užtikrinti duoda 3 dolerių gražą.

Paverskite šiandienos kokybę ateities pajamomis!

Norėdami aptarti šių problemų sprendimo būdus su mūsų pagalba, kreipkitės:

info@kadaryt.lt arba 8 (5) 244 0003

< Atgal

Turite klausimų

Klauskite!

KIEK TAI KAINUOJA ?

 

DEMO

  • Paslaugos išbandymui iki 30 d.
  • Konsultacijos poreikių įgyvendinimui.
NEMOKAMAI
Užsakyti

WEB

  • Paslauga „debesyse“.
  • Neribotas duomenų kiekis.
  • Abonentinis mokestis už kiekvieną vartotoją.
15€/MĖN.
Užsakyti

LICENCIJA

  • Sprendimas kliento serveryje.
  • Vienkartinis mokestis.
  • Stambioms įmonėms.
PAGAL SUSITARIMĄ
UŽSAKYTI