Tinklaraštis

 

5 dalykai, kurių nemėgsta mobilūs darbuotojai. Kaip keisti situaciją?

Sutiksite, kad patenkintam darbuotojui lengviau gerai atlikti darbą. Aptarnavimo srityje, kur kiekvienas nepatenkintas klientas veda prie praradimų, gerai besijaučiantis darbuotojas ypač svarbu. Su kokiais nepatogumais susiduria už biuro ribų dirbantys darbuotojai ir kaip galime jiems padėti su „Ką daryt?“ mobiliąja programėle? 1. 2. 3. 4. 5.

Skaityti daugiau >

Skūpus moka du kartus. Nerūpestingas praranda daugiau.

Paskutinių metų įvairūs rinkos tyrimai nurodo, kad ne mažiau 50% klientų aptarnavimo kokybė yra svarbiau nei kaina. Dar 2013m. apie 55% klientų sakė sutiktų sumokėt brangiau už garantuotai kokybišką aptarnavimą*. 2017m. šis skaičius jau siekia 74%. Pagal prognozes apie 2020m. klientų patirtis bus svarbiau renkantis įmonę nei produkto kaina. Tai rodo klientų lūkesčius ir jų […]

Skaityti daugiau >

Ar JUMS reikia užduočių valdymo?

Svarstote, ar Jūsų įmonei aktualu naudotis technologiniais sprendimais užduočių valdymui? Atsakykite sau į klausimą: Ar patiriate sunkumų bent vienoje iš šių situacijų?   Kai Jūsų darbuotojai palieka biurą, nežinote kur jie yra realiu laiku ir ką veikia. Su „Ką daryt?“ galite matyti dabartinę mobilaus darbuotojo buvimo vietą ir koks darbas, iš šiai dienai priskirtų, vykdomas […]

Skaityti daugiau >

ĮMONIŲ KLAIDOS PERKANT UŽDUOČIŲ VALDYMO PROGRAMINĘ ĮRANGĄ

Sprendimas mobilių darbuotojų veiklos valdymui pasitelkti specializuotą programinę įrangą gali atnešti daug naudos. Tačiau dažnai pasitaiko klaidų, kurios neleidžia pilnai išnaudoti pažangiausių verslo sprendimų ar net sukelia problemų. Clicksoftware.com pateikia 25-ių profesionalų (verslo lyderių, personalo ir vadybos ekspertų) nuomones, kokios yra didžiausios įmonių klaidos perkant užduočių valdymo programinę įrangą. Visą medžiagą rasite čia: http://blogs.clicksoftware.com/index/25-experts-discuss-the-biggest-mistakes-companies-make-when-buying-workforce-management-software/ Tuo […]

Skaityti daugiau >

Kelionė į darbą ir iš jo – taip pat darbo laikas?

Mobilūs darbuotojai, kurių darbo vieta galima laikyti automobilį bei klientams priklausančius objektus, nemažai darbo laiko praleidžia kelyje. Kai kurios įmonės darbo laiką iki šiol skaičiuodavo nuo meistro susitikimo su pirmu klientu iki atsisveikinimo su paskutiniu klientu. Negalintys to kontroliuoti, remiasi oficialiomis įmonės darbo valandomis. O kaip gi tos valandos, kurias darbuotojas praleidžia kelyje? Nuolatinę darbo […]

Skaityti daugiau >

Kaip pagerinti klientų patirtį, kai pas juos siunčiate mobilius darbuotojus ?

Pas klientą vykstantis darbuotojas yra vienintelis arba daugiausia matomas įmonės atstovas. Klientų nuomonę apie paslaugas ir pasitikėjimą įmone lemia atliekamų darbų kokybė, informacijos jiems pateikimas. Visa tai žinoma verslo atstovams, tačiau klientai vis dar lieka nepatenkinti aptarnavimo kokybe, o dalis jų pasirenka konkurentus. Aberdeen Group atliko reprezentatyvų tyrimą, atskleidusį naudingiausius principus tarp mobilius darbuotojus turinčių […]

Skaityti daugiau >

Ar teisėta sekti darbuotojus?

Bendraujant su potencialiais klientais vis iškyla klausimas „ar darbdavys, matydamas kur važiuoja jo darbuotojas ir kada jis atliko užduotį, nepažeidžia darbuotojo teisių?“. Ar Dž.Orvelo aprašytasis visa stebintis Didysis Brolis nepersikelia į mūsų gyvenimus? Tyrimai rodo, kad darbuotojai marias darbo laiko iššvaisto pašaliniams užsiėmimams. Tuo tarpu realiam darbui lieka tik apie 45-60 proc. viso darbo laiko. […]

Skaityti daugiau >