Apie Paslaugą
„KąDaryt?“ – užduočių valdymo paslauga įmonėms ir organizacijoms.
Sistema suteikia galimybę apskaityti ir kontroliuoti užsakymų srautus, išteklius ir darbuotojų apkrovas. Tai patogus įrankis mobiliam darbui planuoti bei kontroliuoti, užtikrinant kuo efektyvesnį Jūsų klientų aptarnavimą.
Kaip tai veikia?
1) Išanalizuojame Jūsų poreikius ir patikriname jų įgyvendinimą sistemoje bei supažindiname Jus. Suteikiame galimybę 1 mėn. išbandyti paslaugą nemokamai.
2) Pasirašote neterminuotą paslaugų teikimo sutartį su UAB „AKTKC“;
3) Jums sukuriamas atskiras prisijungimas (su duomenų baze), prienamas internetu, bet kokia naršykle.
4) Įkeliate Jums reikalingus duomenis, sukuriate standartinius užduočių ruošinius ir pradedate naudotis paslauga „KąDaryt?“. Mokamas abonentinis mokestis už kiekvieną savo įmonės registruotą vartotoją.